I BS Ia BS

Branżowa szkoła I stopnia klasa 1a BS, 1 BS – Zajęcia praktyczne

Temat: Konserwacja i naprawa urządzeń rekreacyjnych.

Zapoznajcie się z poniższym materiałem, zróbcie notatkę w zeszycie przedmiotowym.

W ramach dzisiejszych zajęć dowiecie się czym jest konserwacja i jak utrzymać  w dobrym stanie rower.

Na początek zobaczcie krótki film.

Coraz częściej hotele posiadają rozbudowany program rekreacyjno- pobytowy, przystosowany do obsługi ruchu rodzinnego. W hotelach takich organizuje się pomieszczenia lub aneksy w których przechowuje się sprzęt rekreacyjny, który służy do wypożyczenia  ( np: rowery, narty, łyżwy, sanki)

Konserwacja to zbiór działań pozwalający na utrzymanie danego elementu urządzenia w określonym stanie, który zapewni określone działanie. Przykładem są następujące prace: dostrajanie(przystosowywanie) instalacji zgodnie z instrukcjami, wymiana części zamiennych takich jak lampki, żarówki, bezpieczniki itp. naprawy instalacji drogą standardowej wymiany części zamiennych, drobne prace z zakresu konserwacji zapobiegawczej, smarowanie, sprawdzanie normalnego działania instalacji.

( poniższy materiał również w podręczniku str.79-81)

Zadanie: Wykonaj ćwiczenie nr 12 na str. 37 oraz ćwiczenie nr 13 na str.38

(dla osób które nie mają ćwiczeń przedmiotowych w domu zamieszczam je poniżej.)

ćwiczenie 13. Opisz proces mycia ramy roweru

Related posts

Leave a Comment

Skip to content